Ghazal Resort Thalasso Göynük/Kemer/Antalya

Merhaba arkadaşlar,
Uzun bir aradan sonra sizlere tekrar yazıyorum. Bu konumun başlığı Ghazal Resort Thalasso Göynük/Kemer/Antalya 21/25 ağustos 2017 tarihlerinde konakladığım otel hakkında yorumlarımı yazacağım.
Öncelikle otel göynük otellerinin en sonunda konumu gayet kolay. otele erken saatlerde vardık ve giriş işlemlerinin ardından odamızın klasik olarak 14 de verileceğini söylediler ve bizde bunun farkında olarak hemen kahvaltıya geçtik öncelikle kahvaltısı güzel omleti bazı otellerde isteğe göre yaparken burada klasik düz yapıyorlar sen istediğin kadar alıyorsun. avantajı sıra beklemiyorsun dezavantajı istediğin karışımı yapamıyorsun. hiç bir yerde sıra yoktu. taze sıkılmış portakal suyu yoktu ancak taze sıkılmış kadar güzel hazır portakal suyu vardı. tost makinesi yok ama çalışanların yaptığı tostlar var. Kahvaltının ardından mayolarımızı alıp sahile indik. Çok güzel denizi vardı. cam gibiydi ve hiç dalga yoktu. İlk kez denizde bu kadar çok vakit geçirdim. Başka otellerde biraz deniz biraz havuz yapardık ama bu sefer sadece deniz yaptık. Süperdi. snack barı fena değil bazı otellerde hamburgeri siz kendiniz yaparsınız burada hazır yapılmış direk alıyorsunuz. pizzaları ehh işte. kumpir berbat. patatesi közlemişler arasını açıp kaşar ve zeytin koyup dizmişler. hiç karıştırma yok. heleki soğuyunca hiçbir şeye benzemiyor. Dondurma servisi de gayet başarılı. Öğle yemeği güzeldi. Öğle ve akşam yemeklerinde mutlaka kırmızı et vardı. balık ve tavuğu saymıyorum ki onları bütün oteller koyuyor. Türk gecesinde et döner, tandır, güveç, mantı vb. yemekler çıktı. tantunisi çok güzeldi.
Animasyona gelince ben ilk kez bir otelin animasyonunu beğenmedim. gerçekten beğenmedim. başka söze gerek yok. ne bir gösteri ne bir oyun. animasyon sonunda tombala oynuyorlardı. gereksiz.
Temizlik genel anlamda gayet başarılı. yemekler güzel, deniz güzel, kaydırak hiç gitmedim ama 3 tane çok küçük kaydırak hayali olanlar gitmesin. kısacası güzel bir tatil oldu. Tavsiye ederim. hatta seneye de gitmek isterim.