Club Turtaş Beach Hotel Konaklı/Alanya/Antalya/Türkiye

Merhaba Arkadaşlar,
Sizlere bundan sonra gittiğim oteller hakkında yorumlarımı da yazacağım. Ramazan Bayramı tatilini birleştirerek eşim ve kızımla birlikte tatile çıkalım dedik ve internetden araştırmaya başladım. Ve sonunda Club Turtaş Beach Hotel'i beğendim ve gitmeye karar verdik. 3 gece konaklama için ilk baktığımda 1140 TL fiyat bulmuştum ancak en son karar verdiğimde 970 TL ye etstur.com dan daha ucuza buldum. Oteli aradığım da ise bana 990 TL fiyat söylediler. etstur dan satın almak için kredi kartımı girdiğimde yüzde 5 lik bir indirim daha oldu ve 920 TL ye satın aldım. Tabi otel bir gün sonra aradı ve karar verip vermediğimi sordu bende ets den aldığımı söyledim bana onların verdiği tutardan daha ucuza vereceklerini söylediler. Ama iş işten geçmişti. Neyse fiyat konusunu kapatalım ve yola çıkalım. Ankara da oturduğumdan Konya üzerinden gitmek en mantıklısıydı. ve evden otel tam 500 km tuttu.
Öncelikle etstur yetkilisi bizi hemen karşıladı. kimliklerimizi aldı ve oda için reception ile görüştü. Bize e bloktan verdiler.
Otelin artıları...
+ Otel konum olarak çok güzel odalar havuzun etrafında toplanmış yani bütün odalar havuza yakın...
+ Yemekhanesi de yakın. bar ve sahil de çok yakın yani bazı oteller gibi denize sıfır olup denize gidene kadar 500 m yürümüyorsun.
+ Plajı çakıl ve kum yanınıza mutlaka deniz ayakkabısı alın.
+ Animasyonlar güzel en son gün kenyalı akrobatlar çıktı onda çok eğlendik.
+ Relax havuzu var sessiz sakin kafa dinlemek için birebir. çocuklar giremiyor o havuza
+ Pizzası bir gün var bir gün yok var olan günlerde pizzadan başka bir şey yemedim.

Otelin eksileri...
- Plaj havlusu yok yani ücretli yanınıza havlu almayı unutmayın. biz almadık banyo havluları ile gizli gizli dolaşmak zorunda kaldık çünkü banyo havlusunu odadan çıkarmak yasak..
- Deniz temiz değildi yani çok aman aman pis değildi ama çokta temiz değildi.
- Yemekler çok güzel değildi ama yinede aç kalmıyorsunuz.


Puanım 100 üzerinden 65

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

6 -13 Mayıs Jolly Tur ile Orta Avrupa Turu (PVB) THY ile

Pırıl Termal Otel Çeşme/İzmir